Assalamualaikum....

jOM mai

Tuesday, August 24, 2010

selAMILAH




aku terfikir kenapa aku dilahirkan ke dunia yang fana ini...
aku terfikir,adakah aku punya tempat di dunia ini????
ibu...
di mana gerangan dirimu..
ayah..
mengapa aku ditinggalkan daripada hidup kalian..
siapakah aku yang sebenarnya...
aku bingung...
terdengar suara-suara berbisik disekelilingku..
anak haram.....
benarkah itu adalah aku?
benarkah aku ditinggalkan kerana akulah bukti dosa-dosa yang kalian lakukan?
benarkah?
tapi mengapa..mengapa aku yang menerima hukumannya...mengapa aku..
wahai ayah dan ibuku..
sedarlah...
dosa semalam takkan pernah padam..
hanya taubat penyuci amalanmu....
terima kasih kerana melahirkan aku di dunia ini..
walau singkat nyawaku..
walau singkat kehidupanku..
tapi inilah jalan yang telah kalian pilih untuk diriku...
sedarlah wahai ayah dan ibuku...

No comments:

Post a Comment