Assalamualaikum....

jOM mai

Wednesday, August 25, 2010

hahaha

hari ini hatiku terluka lagi...

walau hanya kerana perkara remeh,tapi ia tetap melukakan...
kenapa aku dilayan sebegini rupa...
tidakkah dia sedar aku juga punya hati dan perasaan..
baru sedikit kesilapan aku lakukan tegurannya bagai kesilapan itu berterusan ku ulang...
tegurannya pula tidak dilakukan secara berhikmah...
seperti warden penjara saja lagaknya.....
baru sehari dia mengemas rumah..
tu pun nak kecoh...selama ini tak penah pula ku bising bila dia membuat sepah...
tapi hari ni,selamba saja dia menegur sinis....
nak meletup asenya..
minggu ini aku terlalu sibuk...
nak menegemas pun tidak sempat..
tapi dia seolah-olah mengambil peluang atas kesibukanku...geramnya...
ikutkan hati,ada jugak budak makan sup kaki....eeeee..
nasib baik bulan ramadhan...sabar-sabar..kuatkan hati.istighfar banyak-banyak..ada ubi ada batas ..ada hari aku balas..haha..

eeeee...jahat jugak aku ni eak..bukan jahat lah..nakal jew..hehe...

No comments:

Post a Comment