Assalamualaikum....

jOM mai

Sunday, February 27, 2011

saat aku berdUKA

di saat aku bergembira bersama teman-teman,aku tidak pernah perasan akan wujudnya...di saat aku bergelak-tawa bertepuk tampar bersama teman, dia hanya memandang kosong daripada jauh...siapa kah dia?....aku cuma memandang dengan senyuman..tidak terdetik hatiku untuk menghampirinya....

suatu saat kurasakan beban jatuh menimpaku..aku cuba menaggung beban itu,namun seberapa kuatkah aku????aku mencari teman-temanku...aku cuba untuk meluahkan apa yang ku rasa..mencari tempat untuk aku mencurah rasa...namun aku hampa.....benar bak kata pepatah..teman bergelak tawa senang di cari..teman berkongsi duka entah di mana....

saat itu baru kusedar...aku cuma sendirian...namun ,hadirnya memberi suatu semangat baru....rupa-rupanya dialah teman yang sejati...alhamdulillah...aku bersyukur....

No comments:

Post a Comment